Search Perfectly Basics
search

Contact PB.

Neem contact met ons op

Het PB klantenservice team.
phone

+31 (0)23 532 03 73

Maandag t/m Vrijdag 09:30 - 17:30
mobile_friendly
message

Chat met ons

Perfectly Basics BV A. Hofmanweg 2d, 2031 BH te Haarlem

PB. Service team

Heb je vragen over de producten of over je bestelling, bel ons serviceteam op werkdagen tussen 9.30 en 17.30 uur of neem contact op via mail, chat of Whatsapp.

Ons serviceteam staat graag klaar om alle vragen te beantwoorden over:

  • - Producten
  • - Maatadvies
  • - Leveringsvoorwaarden en -tijden
  • - Klachten of ruilingen
  • - Het plaatsen van orders

De meestgestelde vragen

  • Bestellingen voor 16.00u worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende werkdag bezorgd. Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere bezorgtijden. Ga naar dit overzicht voor de volledige info per land. Pakketten via PostNL kunnen worden gevolgd met een Track & Trace code.

    Bij zending via PostNL (alleen in Nederland) is het mogelijk je bestelling op een later tijdstip te ontvangen. Dit kan tot 1 maand vooruit.
  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen uiterlijk 3 werkdagen terug.
  • Een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren buiten kantooruren kan eenvoudig door in te loggen en gegevens zelf te wijzigen via je account. Dit is mogelijk tot 9:00 uur de volgende ochtend.

    Geen account maar toch je bestelling/informatie veranderen? Dat kan alleen tijdens kantooruren op dezelfde dag als je bestelling door contact op te nemen met ons Customer Service team, bereikbaar via dit dit contactformulier of telefonisch op werkdagen tussen 9.30 en 17.30 uur.

    Nederland
    Telefoonnummer: +31 (0) 23 532 03 73
    Email: service@perfectlybasics.nl

    Belgie
    Telefoonnummer: +32 280 871 58
    Email: service@perfectlybasics.be
  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen kan een deel of de gehele bestelling, gratis worden geretourneerd binnen de Europese Unie en een aantal geselecteerde landen. Ontdek of jij in aanmerking komt voor gratis retourneren door naar het kopje 'Wat zijn de verzendkosten?', te gaan, selecteer je land en alle informatie verschijnt vanzelf. Een retour dient altijd te worden aangemeld en is heel eenvoudig uit te voeren:

    - Pak de items die je wilt retourneren netjes terug in de PB doos
    - Plak de meegeleverde retoursticker op de doos
    - LET OP: meld je retour altijd aan voor een snelle afhandeling

    Je retour online aanmelden met account:
    - Log in op je account.
    - Meld hier je retour aan
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour
    - Vermeld op de retoursticker duidelijk het retournummer. Je ontvangt het retournummer na de aanmelding van je retour, het verschijnt zowel op je beeldscherm als in de retour email!

    Je retour online aanmelden als je hebt besteld zonder account:
    - Ga naar deze pagina om je retour aan te melden
    - Vul je naam en ordernummer in
    - Je ordernummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling, bewaar deze email dus goed!
    - Vul de reden van retour in
    - Geef aan of je wilt ruilen of geld retour wilt ontvangen
    - Controleer en bevestig je retour

    Als je de hele bestelling retourneert, worden de verzendkosten ook teruggestort.
    Zodra de retourzending is aangemeld ontvang je een e-mail met uitleg over het retourproces. Je ontvangt een bevestigingsmail van je ruiling zodra de retour door ons is ontvangen.

    Retourneren vanuit de Verenigde Staten
    Retouren vanuit de Verenigde Staten worden alleen geaccepteerd als ze zijn verzonden met UPS. UPS neemt je retourpakket kosteloos aan bij een UPS service point.

    Voer onderstaande stappen uit:
    - Print je retourlabel - inclusief alle benodigde documenten - uit die zijn te vinden onder ‘get shipping label’ in de e-mail die je van UPS hebt ontvangen. Je ontvangt deze e-mail nadat je je retour online hebt aangemeld.
    - Heb je geen e-mail ontvangen? Check dan je spambox.
    - Plaats de documenten en het retourlabel in de plastic houder die je van ons hebt ontvangen en bevestig deze aan de buitenkant van je pakket.
    - Lever je pakket af bij de dichtstbijzijnde UPS service point.






  • Wanneer je een product wilt ruilen, kun je dit aangeven in de retouraanmelding. Ga naar www.perfectlybasics.nl/retour om je ruiling aan te melden.

    Ruilen via een account
    - Log in op je account en selecteer de betreffende artikel(en)
    - Geef aan hoeveel stuks je in totaal wilt ruilen en vul de reden in
    - Kies voor 'shoptegoed' in plaats van 'geld retour', controleer alles en bevestig
    - Na het afronden van je aanmelding, wordt het bedrag als shoptegoed toegevoegd in je account
    - Plaats nu zelf een nieuwe bestelling, je shoptegoed wordt automatisch verrekend
    - Vermeld het retournummer op het pakket en volg de instructies in de bevestigingsmail
    - Na ontvangst van je retourpakket, wordt je nieuwe bestelling zo snel mogelijk verstuurd
    - Retourstatus: zodra je nieuwe bestelling is verstuurd ontvang je van ons een e-mail

    Ruilen zonder account
    Heb je een bestelling zonder account geplaatst, dan is het niet mogelijk om te ruilen. Je dient dan alsnog een account aan te maken om de ruiling te melden en het shoptegoed in ontvangst te kunnen nemen.

    Ruilen sale
    Wij geloven in de kwaliteit en duurzaamheid van onze collectie en bepalen daarom altijd last-minute wat er mee gaat in onze sale rondes, waarbij items uit onze Essentials Shop niet of nauwelijks de sale ingaan. Wij kunnen je daarom niet van tevoren informeren over welke items wel of niet worden afgeprijsd. Bovendien verkopen artikelen vaak snel uit zodra de sale start en is het matenaanbod heel beperkt.
    Voor het ruilen of retourneren van sale artikelen gelden dezelfde voorwaarden als voor het ruilen van artikelen die niet zijn afgeprijsd. Lees meer onder het kopje 'Retour- en ruilvoorwaarden'.

    Eerder een item gekocht dat nu in de sale is?
    Wij geven achteraf het kortingsbedrag niet retour omdat het matenaanbod vaak al beperkt is zodra een item de sale in gaat. De kans is aanzienlijk dat jouw maat dan niet meer beschikbaar was geweest. Hetzelfde geldt voor sale items die later verder worden afgeprijsd.
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Retour aanmelden
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Onze bezorgtijden zijn ongewijzigd. Bestellingen voor 16.00u worden dezelfde dag nog verzonden en de volgende werkdag bezorgd. Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere bezorgtijden. Ga naar dit overzicht voor de volledige info per land.

    Thuisbezorgen of Afleverpunt?
    Ons advies is zoveel mogelijk te kiezen voor levering aan huis, wel bieden we nog steeds de optie aan te kiezen voor levering bij een PostNL-punt. Daarnaast adviseren wij wel om van tevoren op de website te kijken voor actuele informatie over openingstijden van de PostNL-locaties.

    Kan ik mijn bestelling afhalen?
    Helaas is het tot nader berichtgeving niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

    Kan mijn retourpakket ook worden opgehaald door PostNL?
    De bezorger van PostNL neemt je retourpakket mee als ze een nieuw pakket (bestelling) komen brengen. Dit kun je zonder afspraak of afhaalopdracht doen. Let wel op dat je onderstaande stappen uitvoert:
    1. Meld je retour hier aan bij ons.
    2. Plak de meegeleverde retoursticker op de doos én vermeld duidelijk het retournummer.
    3. Van maandag t/m zaterdag kun je het pakket meegeven aan de postbezorger die een nieuw pakket (bestelling) bij je komt afleveren. Je ontvangt direct een verzendbewijs met track & trace-code van de postbezorger.

    Niet thuis op het moment van bezorging?
    In Nederland geldt dat PostNL je pakket (bestelling) afgeeft bij de buren. Indien de buren ook niet thuis zijn zal je pakket (bestelling) naar een PostNL-punt in de buurt gebracht worden.
    In België geldt een tweede bezorgpoging. Indien je bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kunt nemen, wordt dit pakket naar een UPS-punt gebracht. Je ontvangt een bericht zodra je het pakket kunt afhalen bij de betreffende UPS-locatie.

    Kan ik mijn bestelling nog wel ontvangen in landen met een lockdown?
    Op dit moment nog wel, zolang de chauffeurs blijven rijden kunnen wij je bestelling versturen.

Bekijk alle veelgestelde vragen
We gebruiken cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.     OK
expand_lessTOP
Admin Login
close